Pages
Powered by Blogger.
Blog Archive
ENTERTAINMENTS
Online Market
Labels
- ចំណេះដឹងទូទៅ (42)
- ទស្សនៈវិស័យ (3)
- ទូរសព្ទ័ (1)
- ទេសចរ (1)
- បន្លែ (2)
- ព័ត៌មានវិទ្យា (3)
- ភោជនីយដ្ឋាន (2)
- វត្ថុអនុស្សាវរីយ៏ (1)
- សមាជិកក្រុម (7)
- សំលៀកបំពាក់ (7)
- ស្បែកជើង (2)
Contributors
Followers
Blogger templates
គោលបំណងក្នុងមេរៀនទី២និងទី៣គេចងបង្ហាញឱ្យឃើញពីសារៈប្រយោជន៍ដូចជាៈ
១- គិតវិភាគទៅលើតួនាទីដែលបំពេញដោយប្រភេទនៃប្រពន្ធន័ពត៌មាន ៦ យ៉ាងសំខាន់ៗក្នុងអង្គ ភាពនិងទំនាក់ទំនងរបស់ពួកគេទៅវិញទៅមក ។
២- ពណ៌នានៃប្រភេទប្រពន្ធ័ព័ត៌មានដែលគាំទ្រដល់មុខងារសំខាន់ៗនៃអាជីវកម្
៣- ដាក់អោយដំណើរការនូវទំានាក់ទំនងរវាងអង្គភាពប្រពន្ធ័ព័ត៌មានហើយនឹងដំណើរការគ្រប់ គ្រងសង្វាក់អាជីវកម្មដោយរាប់បញ្ចូលទាំងការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងអតិថិជននិងការគ្រប់គ្រងសង្វាក់ ផ្គត់ផ្គង់ ។
៤- ពន្យល់ពីរបៀបដែលប្រពន្ធ័សហគ្រាសនឹងបណ្តាញឧស្សាហកម្មបង្កើតនូវប្រសិទ្ធិភាពថ្មីៗ សម្រាប់អាជីវកម្ម ។
៥-វាយតម្លៃគុណសម្បត្តិនៃការកំណត់ប្រពន្ធ័សហគ្រាសនិងបណ្តាញឧស្សាហកម្ម គោលបំណងនៃក្រុមហ៊ុនឌីជីថល
១- ពន្យល់ពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធឺណេតបានផ្លាស់ប្តូរអង្គភាពអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាគម្រូអាជីវ កម្មនៅក្នុងអង្គភាព ។
២- ប្រៀបធៀបចំណែកថ្នាក់ E-Commerce ហើយនិងពណ៌នាអំពីរបៀបនៃE-Commerce កំពុងតែ ផ្លាស់ប្តូរការលក់រាយដល់អ្នកប្រើប្រាស់ហើយនិងសកម្មភាពជំនួញនិងជំនួញ (B2B)
៣- វាយតម្លៃគោលការណ៍នៃប្រពន្ធ័បង់ប្រាក់តាមអេឡិចត្រូនិច
៤- ចង្អុលបង្ហាញអំពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ិនធឺណេត អាចជួយគាទ្រដល់អាជីវកម្មអេឡិចត្រូនិច ហើយនិងគាំទ្រដល់ការគ្រប់គ្រប់សង្វាក់ផលិតកម្ម
៥- កំនត់អំពីការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងអង្គភាព ហើយនឹងការគ្រប់គ្រងដែលបង្កើតឡើងដោយអេ ឡិចត្រីនិច E-Commerce ហើយនឹងអេឡិចត្រូនិច Business
១- គិតវិភាគទៅលើតួនាទីដែលបំពេញដោយប្រភេទនៃប្រពន្ធន័ពត៌មាន ៦ យ៉ាងសំខាន់ៗក្នុងអង្គ ភាពនិងទំនាក់ទំនងរបស់ពួកគេទៅវិញទៅមក ។
២- ពណ៌នានៃប្រភេទប្រពន្ធ័ព័ត៌មានដែលគាំទ្រដល់មុខងារសំខាន់ៗនៃអាជីវកម្
៣- ដាក់អោយដំណើរការនូវទំានាក់ទំនងរវាងអង្គភាពប្រពន្ធ័ព័ត៌មានហើយនឹងដំណើរការគ្រប់ គ្រងសង្វាក់អាជីវកម្មដោយរាប់បញ្ចូលទាំងការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងអតិថិជននិងការគ្រប់គ្រងសង្វាក់ ផ្គត់ផ្គង់ ។
៤- ពន្យល់ពីរបៀបដែលប្រពន្ធ័សហគ្រាសនឹងបណ្តាញឧស្សាហកម្មបង្កើតនូវប្រសិទ្ធិភាពថ្មីៗ សម្រាប់អាជីវកម្ម ។
៥-វាយតម្លៃគុណសម្បត្តិនៃការកំណត់ប្រពន្ធ័សហគ្រាសនិងបណ្តាញឧស្សាហកម្ម គោលបំណងនៃក្រុមហ៊ុនឌីជីថល
១- ពន្យល់ពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធឺណេតបានផ្លាស់ប្តូរអង្គភាពអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាគម្រូអាជីវ កម្មនៅក្នុងអង្គភាព ។
២- ប្រៀបធៀបចំណែកថ្នាក់ E-Commerce ហើយនិងពណ៌នាអំពីរបៀបនៃE-Commerce កំពុងតែ ផ្លាស់ប្តូរការលក់រាយដល់អ្នកប្រើប្រាស់ហើយនិងសកម្មភាពជំនួញនិងជំនួញ (B2B)
៣- វាយតម្លៃគោលការណ៍នៃប្រពន្ធ័បង់ប្រាក់តាមអេឡិចត្រូនិច
៤- ចង្អុលបង្ហាញអំពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ិនធឺណេត អាចជួយគាទ្រដល់អាជីវកម្មអេឡិចត្រូនិច ហើយនិងគាំទ្រដល់ការគ្រប់គ្រប់សង្វាក់ផលិតកម្ម
៥- កំនត់អំពីការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងអង្គភាព ហើយនឹងការគ្រប់គ្រងដែលបង្កើតឡើងដោយអេ ឡិចត្រីនិច E-Commerce ហើយនឹងអេឡិចត្រូនិច Business
គោលបំណងនៃការគ្រប់គ្រងប្រពន្ធព័ត៌មាននៅក្នុងសហគ្រាស
១- គិតវិភាគទៅលើតួនាទីដែលបំពេញដោយប្រភេទនៃប្រពន្ធន័ពត៌មាន ៦ យ៉ាងសំខាន់ៗក្នុងអង្គ
ភាពនិងទំនាក់ទំនងរបស់ពួកគេទៅវិញទៅមក ។
២- ពណ៌នានៃប្រភេទប្រពន្ធ័ព័ត៌មានដែលគាំទ្រដល់មុខងារសំខាន់ៗនៃអាជីវកម្ម
៣- ដាក់អោយដំណើរការនូវទំានាក់ទំនងរវាងអង្គភាពប្រពន្ធ័ព័ត៌មានហើយនឹងដំណើរការគ្រប់
គ្រងសង្វាក់អាជីវកម្មដោយរាប់បញ្ចូលទាំងការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងអតិថិជននិងការគ្រប់គ្រងសង្វាក់
ផ្គត់ផ្គង់ ។
៤- ពន្យល់ពីរបៀបដែលប្រពន្ធ័សហគ្រាសនឹងបណ្តាញឧស្សាហកម្មបង្កើតនូវប្រសិទ្ធិភាពថ្មីៗ សម្រាប់អាជីវកម្ម ។
៥-វាយតម្លៃគុណសម្បត្តិនៃការកំណត់ប្រពន្ធ័សហគ្រាសនិងបណ្តាញឧស្សាហកម្ម
គោលបំណងនៃក្រុមហ៊ុនឌីជីថល
១- ពន្យល់ពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធឺណេតបានផ្លាស់ប្តូរអង្គភាពអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាគម្រូអាជីវ
កម្មនៅក្នុងអង្គភាព ។
២- ប្រៀបធៀបចំណែកថ្នាក់ E-Commerce ហើយនិងពណ៌នាអំពីរបៀបនៃE-Commerce កំពុងតែ
ផ្លាស់ប្តូរការលក់រាយដល់អ្នកប្រើប្រាស់ហើយនិងសកម្មភាពជំនួញនិងជំនួញ (B2B)
៣- វាយតម្លៃគោលការណ៍នៃប្រពន្ធ័បង់ប្រាក់តាមអេឡិចត្រូនិច
៤- ចង្អុលបង្ហាញអំពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ិនធឺណេត អាចជួយគាទ្រដល់អាជីវកម្មអេឡិចត្រូនិច
ហើយនិងគាំទ្រដល់ការគ្រប់គ្រប់សង្វាក់ផលិតកម្ម
៥- កំនត់អំពីការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងអង្គភាព ហើយនឹងការគ្រប់គ្រងដែលបង្កើតឡើងដោយអេ
ឡិចត្រីនិច E-Commerce ហើយនឹងអេឡិចត្រូនិច Business
គោលបំណងនៃការគ្រប់គ្រងប្រពន្ធព័ត៌មាននៅក្នុងសហគ្រាស
១- គិតវិភាគទៅលើតួនាទី ដែលបំពេញដោយ ប្រភេទនៃប្រព័ន្ធពត៌មាន ៦ យ៉ាងសំខាន់ៗក្នុងអង្គភាព និងទំនាក់ទំនង
របស់ពួកគេ ទៅវិញទៅមក ។
២- ពណ៌នានៃប្រភេទប្រពន្ធ័ព័ត៌មានដែលគាំទ្រដល់មុខងារសំខាន់ៗនៃអាជីវកម្មរបស់ពួកគេ ទៅវិញទៅមក ។
៣- ដាក់អោយដំណើរការនូវទំានាក់ទំនងរវាងអង្គភាពប្រពន្ធ័ព័ត៌មានហើយនឹងដំណើរការគ្រប់ គ្រងសង្វាក់អាជីវកម្មដោយរាប់បញ្ចូលទាំងការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងអតិថិជននិងការគ្រប់គ្រងសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់
៤- ពន្យល់ពីរបៀបដែលប្រពន្ធ័សហគ្រាសនឹងបណ្តាញឧស្សាហកម្មបង្កើតនូវប្រសិទ្ធិភាពថ្មីៗ សម្រាប់អាជីវកម្ម ។
៥-វាយតម្លៃគុណសម្បត្តិនៃការកំណត់ប្រពន្ធ័សហគ្រាសនិងបណ្តាញឧស្សាហកម្មគោលបំណងនៃក្រុមហ៊ុនឌីជីថល
១- ពន្យល់ពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធឺណេតបានផ្លាស់ប្តូរអង្គភាពអាជីវកម្ម ក៏ដូចជាគម្រូអាជីវកម្មនៅក្នុងអង្គភាព ។
២- ប្រៀបធៀបចំណែកថ្នាក់ E-Commerce ហើយនិងពណ៌នាអំពីរបៀបនៃE-Commerce កំពុងតែផ្លាស់ប្តូរការលក់ រាយ ដល់អ្នក ប្រើប្រាស់ហើយនិងសកម្មភាពជំនួញនិងជំនួញ (B2B)
៣- វាយតម្លៃគោលការណ៍នៃប្រពន្ធ័បង់ប្រាក់តាមអេឡិចត្រូនិច
៤- ចង្អុលបង្ហាញអំពីរបៀបដែលបច្ចេកវិទ្យាអ៊ិនធឺណេត អាចជួយគាទ្រដល់អាជីវកម្មអេឡិចត្រូនិចហើយនិងគាំទ្រដល់ ការគ្រប់គ្រប់សង្វាក់ផលិតកម្ម
៥- កំនត់អំពីការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងអង្គភាព ហើយនឹងការគ្រប់គ្រងដែលបង្កើតឡើងដោយអេឡិចត្រីនិច E-Commerce ហើយនឹងអេឡិចត្រូនិច Business
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
តើមានអ្វីខ្លះដែលយើងអាចធ្វើបាននៅលើinternet?
ដែលយើងអាចធ្វើបាននៅលើInternetមានប្រំាមួយចំនុចគឺ
១. ទំនាក់ទំនងនិង សហការគ្នា គឺ ផ្ញើសារអេឡិចត្រូនិក អ៊ីមែល ឯកសារ និងទិន្នន័យ: ចូលរួមក្នុងសន្និសិទអេឡិចត្រូនិក
២.ព័ត៌មាន លទ្ធភាពទទួលបាន គឺ តាមរយៈមើលសៀវភៅ ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងមូលដ្ឋានទិន្នន័យ
៣. ចូលរួមក្នុង ការពិភាក្សា គឺចូលរួមជាមួយ ក្រុម អន្តរកម្ម ការពិភាក្សា ការបញ្ជូន សំលេងដូចជា facebook skype .....
៤.តាមរយៈពត៌មាន គឺតាមរយៈ ចលនា , សម្លេង , វីដេអូ , កម្មវិធី, កុំព្យូទ័រ,ក្រាហ្វិក
៥. ស្វែងរក ការកំសាន្ត គឺតាមរយៈការស្តាប់សំលេង, ក្លីប តន្ត្រី,វីដេអូក្លីប ,
ទស្សនាវដ្តី និងសៀវភៅ ចលនា
ដែលយើងអាចធ្វើបាននៅលើInternetមានប្រំាមួយចំនុចគឺ
១. ទំនាក់ទំនងនិង
២.ព័ត៌មាន
៣. ចូលរួមក្នុង
៤.តាមរយៈពត៌មាន គឺតាមរយៈ ចលនា ,
៥. ស្វែងរក
៦. ការផ្លាស់ប្តូរ ប្រតិបត្តិការ អាជីវកម្ម គឺតាមរយៈការ
ផ្សព្វផ្សាយ ,តាមរយៈការ លក់ ,ការ ទិញ ទំនិញនិងសេវា
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
ដើម្បីអោយការគ្រប់គ្រងមានការប្រកួតប្រជែងលើISគេមានគន្លឹះដូចជា
ដើម្បីអោយការគ្រប់គ្រងមានការប្រកួតប្រជែងលើISគេមានគន្លឹះដូចជា!
»ការប្រកួតប្រជែងលើយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ការដឹងពីក្រុមហ៊ុនទំនើប តើក្រុមហ៊ុនអាចប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាពត័មានមានគុណសម្បត្តិប្រកួតប្រជែង មានប្រសិទ្ធភាប និង មានលក្ខណះទំនើបដោយរបៀបណា ?
»ការប្រកួតប្រជែងលើសម្មាហរណកម្ម តើក្រុមហ៊ុនអាចយល់ពីអាជីវកម្ម និងតម្រូវការប្រព័ន្ធសំរាប់បរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ចសកលដោយរបៀបណា?
»ការប្រកួតប្រជែងលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសមណងព័តមាន តើក្រុមហ៊ុនងអាចងភិវឌ្ឍ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសំណង់ព័តមានដែលគាំទ្រគោលឌៅក្រុមហ៊ុនដោយរបៀបណា នៅពេលដែរលក្ខ ខណ្ឌអាជីវកម្ម និងបច្ចេកវិទ្យាមានការផ្លាស់ប្តូរលឿនដូច្នេះ?
»ការប្រកួតប្រជែងលើការវិនិយោគប្រព័ន្ធមាន តើក្រុមហ៊ុនអាចកំណត់ពីគុណតំលៃអាជីវកម្ម នៃប្រព័ន្ធព័តមានដោយរបៀបណា?
»ការប្រកួតប្រជែងលើការត្រូតពិនិត្យ និងទំនូលខុសត្រូវ តើក្រុមហ៊ុនអាចធានាបានថាប្រព័ន្ធព័តមាន របស់ពូកគេបានប្រើប្រាស់ប្រកបដោយការទទូលខូសត្រូវផ្នែកសង្គម និងក្រមសីលធម៏។
»ការប្រកួតប្រជែងលើយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្ម ការដឹងពីក្រុមហ៊ុនទំនើប តើក្រុមហ៊ុនអាចប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាពត័មានមានគុណសម្បត្តិប្រកួតប្រជែង មានប្រសិទ្ធភាប និង មានលក្ខណះទំនើបដោយរបៀបណា ?
»ការប្រកួតប្រជែងលើសម្មាហរណកម្ម តើក្រុមហ៊ុនអាចយល់ពីអាជីវកម្ម និងតម្រូវការប្រព័ន្ធសំរាប់បរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ចសកលដោយរបៀបណា?
»ការប្រកួតប្រជែងលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសមណងព័តមាន តើក្រុមហ៊ុនងអាចងភិវឌ្ឍ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសំណង់ព័តមានដែលគាំទ្រគោលឌៅក្រុមហ៊ុនដោយរបៀបណា នៅពេលដែរលក្ខ ខណ្ឌអាជីវកម្ម និងបច្ចេកវិទ្យាមានការផ្លាស់ប្តូរលឿនដូច្នេះ?
»ការប្រកួតប្រជែងលើការវិនិយោគប្រព័ន្ធមាន តើក្រុមហ៊ុនអាចកំណត់ពីគុណតំលៃអាជីវកម្ម នៃប្រព័ន្ធព័តមានដោយរបៀបណា?
»ការប្រកួតប្រជែងលើការត្រូតពិនិត្យ និងទំនូលខុសត្រូវ តើក្រុមហ៊ុនអាចធានាបានថាប្រព័ន្ធព័តមាន របស់ពូកគេបានប្រើប្រាស់ប្រកបដោយការទទូលខូសត្រូវផ្នែកសង្គម និងក្រមសីលធម៏។
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
អ្វីដែលយើងអាចធ្វើបាននៅលើអិនធឺណែត
ជាការពិតអិនណែតគឺជាប្រពន្ធបច្ចេកវិទ្យាដែលមានភាពទូលំទូលាយនិងអាចប្រើប្រាស់វាបានជាច្រើនយ៉ាងដូចជា់៖
១.ការទំនាក់ទំនង និងការសហការគា្ន មានន័យថា អិនធឺណែតយើងអាចប្រើបា្រស់វាក្នុងការទំនាក់ទំនងគ្នា ពីកន្លែងមួយទៅកន្លែងមួយ ពីសហគមន៍មួយទៅសហគមន៍មួយ ពីប្រទេសមួយទៅប្រទេសមួយ ផ្ញើសារ ការធ្វើសន្និសិត ការប្រជុំ ការចែករំលែក ការវិភាគទិន្ន័យផេ្សងៗជាដើម...។
២.ការស្រាវជា្រវរកពត៍មាន អិនធឺណែតយើងអាចស្រវជ្រាវរកឯកសាផ្ទុកឯការlibrary card catalog អានឯកសាតាមអីលិចត្រូនិច បោះខិតប័ណ ដោយដៃ សៀវភៅ និងការផ្សពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផេ្សងៗ៕
៣.ការចូលរួមក្នុងការពិភាគ្សា អិនធឺណែតក៏ផ្ដល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការពិភាគ្សាការងារគ្នាទៅវិញទៅមករវាងភាគីពាក់ពន្ធដែលនៅឆ្ងាយ ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលា ធនធាន..ជាដើមុ។
៤.ផ្ថល់ពត៍មាន អាចមើលពត៍មានស្ដាប់ចំរៀង.....។
៥.កំសាន្ត លេង កែម មើលវិដីអូ ជាដើម....។
៦.ធ្វើអាជិវកម្ម អាចដោះដូពាណិជ្ជកម្ម លក់ផលិតផល ទិញ ផលិតផល និងសេវាកម្មផេ្សងៗ ជាដើម....។
២.ការស្រាវជា្រវរកពត៍មាន អិនធឺណែតយើងអាចស្រវជ្រាវរកឯកសាផ្ទុកឯការlibrary card catalog អានឯកសាតាមអីលិចត្រូនិច បោះខិតប័ណ ដោយដៃ សៀវភៅ និងការផ្សពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផេ្សងៗ៕
៣.ការចូលរួមក្នុងការពិភាគ្សា អិនធឺណែតក៏ផ្ដល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការពិភាគ្សាការងារគ្នាទៅវិញទៅមករវាងភាគីពាក់ពន្ធដែលនៅឆ្ងាយ ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលា ធនធាន..ជាដើមុ។
៤.ផ្ថល់ពត៍មាន អាចមើលពត៍មានស្ដាប់ចំរៀង.....។
៥.កំសាន្ត លេង កែម មើលវិដីអូ ជាដើម....។
៦.ធ្វើអាជិវកម្ម អាចដោះដូពាណិជ្ជកម្ម លក់ផលិតផល ទិញ ផលិតផល និងសេវាកម្មផេ្សងៗ ជាដើម....។
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
What is E-commerce?
Electronic commerce, commonly known as E-commerce or eCommerce, is a type of industry where the buying and selling of products or services is conducted over electronic systems such as the Internet and other computer networks. Electronic commerce draws on technologies such as mobile commerce, electronic funds transfer, supply chain management, Internet marketing, online transaction processing, electronic data interchange (EDI), inventory management systems, and automated data collection systems. Modern electronic commerce typically uses the World Wide Web at least at one point in the transaction's life-cycle, although it may encompass a wider range of technologies such as e-mail, mobile devices, social media, and telephones as well.
Electronic commerce is generally considered to be the sales aspect of e-business. It also consists of the exchange of data to facilitate the financing and payment aspects of business transactions. This is an effective and efficient way of communicating within an organization and one of the most effective and useful ways of conducting business. It is a Market entry strategy where the company may or may not have a physical presence.
E-commerce can be divided into 7 subsections:
Electronic commerce, commonly known as E-commerce or eCommerce, is a type of industry where the buying and selling of products or services is conducted over electronic systems such as the Internet and other computer networks. Electronic commerce draws on technologies such as mobile commerce, electronic funds transfer, supply chain management, Internet marketing, online transaction processing, electronic data interchange (EDI), inventory management systems, and automated data collection systems. Modern electronic commerce typically uses the World Wide Web at least at one point in the transaction's life-cycle, although it may encompass a wider range of technologies such as e-mail, mobile devices, social media, and telephones as well.
Electronic commerce is generally considered to be the sales aspect of e-business. It also consists of the exchange of data to facilitate the financing and payment aspects of business transactions. This is an effective and efficient way of communicating within an organization and one of the most effective and useful ways of conducting business. It is a Market entry strategy where the company may or may not have a physical presence.
E-commerce can be divided into 7 subsections:
- E-tailing or "virtual storefronts" on websites with online catalogs, sometimes gathered into a "virtual mall"
- Buying or selling on websites and/or online marketplaces
- The gathering and use of demographic data through web contacts and social media
- Electronic data interchange, the business-to-business exchange of data
- E-mail and fax and their use as media for reaching prospective and established customers (for example, with newsletters)
- Business-to-business buying and selling
- The security of business transactions
What is E-business?
E-business, is the application of information and communication technologies (ict) in support of all the activities of business. Commerce constitutes the exchange of products and services between businesses, groups and individuals and can be seen as one of the essential activities of any business. Electronic commerce focuses on the use of ICT to enable the external activities and relationships of the business with individuals, groups and other businesses.[1] The term "e-business" was coined by IBM's marketing and Internet teams in 1996.[2][3] Electronic business methods enable companies to link their internal and external data processing systems more efficiently and flexibly, to work more closely with suppliers and partners, and to better satisfy the needs and expectations of their customers. The internet is a public through way. Firms use more private and hence more secure networks for more effective and efficient management of their internal functions. In practice, e-business is more than just e-commerce. While e-business refers to more strategic focus with an emphasis on the functions that occur using electronic capabilities, e-commerce is a subset of an overall e-business strategy. E-commerce seeks to add revenue streams using the World Wide Web or the Internet to build and enhance relationships with clients and partners and to improve efficiency using the Empty Vessel strategy. Often, e-commerce involves the application of knowledge management systems. E-business involves business processes spanning the entire value chain: electronic purchasing and supply chain management, processing orders electronically, handling customer service, and cooperating with business partners. Special technical standards for e-business facilitate the exchange of data between companies. E-business software solutions allow the integration of intra and inter firm business processes. E-business can be conducted using the Web, the Internet, intranets, extra nets, or some combination of these. Basically, electronic commerce (EC) is the process of buying, transferring, or exchanging products, services, and/or information via computer networks, including the internet. EC can also be beneficial from many perspectives including business process, service, learning, collaborative, community. EC is often confused with e-business.
E-business, is the application of information and communication technologies (ict) in support of all the activities of business. Commerce constitutes the exchange of products and services between businesses, groups and individuals and can be seen as one of the essential activities of any business. Electronic commerce focuses on the use of ICT to enable the external activities and relationships of the business with individuals, groups and other businesses.[1] The term "e-business" was coined by IBM's marketing and Internet teams in 1996.[2][3] Electronic business methods enable companies to link their internal and external data processing systems more efficiently and flexibly, to work more closely with suppliers and partners, and to better satisfy the needs and expectations of their customers. The internet is a public through way. Firms use more private and hence more secure networks for more effective and efficient management of their internal functions. In practice, e-business is more than just e-commerce. While e-business refers to more strategic focus with an emphasis on the functions that occur using electronic capabilities, e-commerce is a subset of an overall e-business strategy. E-commerce seeks to add revenue streams using the World Wide Web or the Internet to build and enhance relationships with clients and partners and to improve efficiency using the Empty Vessel strategy. Often, e-commerce involves the application of knowledge management systems. E-business involves business processes spanning the entire value chain: electronic purchasing and supply chain management, processing orders electronically, handling customer service, and cooperating with business partners. Special technical standards for e-business facilitate the exchange of data between companies. E-business software solutions allow the integration of intra and inter firm business processes. E-business can be conducted using the Web, the Internet, intranets, extra nets, or some combination of these. Basically, electronic commerce (EC) is the process of buying, transferring, or exchanging products, services, and/or information via computer networks, including the internet. EC can also be beneficial from many perspectives including business process, service, learning, collaborative, community. EC is often confused with e-business.
ចំណុចទាំង ៦ ដែលក្រុមហ៊ុនមានការផ្លាស់ប្តូររចនាសម្ព័ន្ធ ទំហំប្រតិបត្តិការ ការអនុវត្តការងារ លំហូរការងារ ផលិតផត និងសេវាកម្ម
០១ការរៀបចំអង្គភាព អង្គភាពការិយាល៍យធិបតេយ្យធំៗមួយចំនួនដែលបានអភិវឌ្ឍន៏ឡើងជាដំបូងនូវមុនអយុកាលកុំព្យូទ័រជាញឹកញាប់គ្មាន ប្រសិទ្ធិភាពទេព្រោះវាមានការផ្លាស់ប្តូរយឺតយ៉ាវ និងមានលក្ខណះប្រកួត ប្រជែង តិចតួចជាង អង្គភាពបង្កើតថ្មី ។ ក្រុមហ៊ុនធំៗមួយចំនួនបានបង្រួមតូចដោយកាត់បន្ថយចំនួនយិជោជឹត និង ចំនួន ថ្នាក់នៅក្នុងឋានានុ ក្រុមអង្គភាព របស់ពួកគេ ។
បច្ចេកវិទ្យាព៍ត៌មាននាសម័យអាចបង្កើត ព័ត៌មានដែលមានលទ្ធភាពទៅដល់ខ្សែបណ្តោយ អាចធ្វើការ សំរេចចិត្ត ពីមុនត្រូវបាន អ្នក គ្រប់គ្រង ជាមួយនិងភាពរហ័សនៃបណ្តាញពិភពលោកដូចជា
អិនធឺណេត សមាជិក្រុម ការងារ អាច ចូលរួមសហការយ៉ាងជិតស្និទ្ធិទោះជានៅទីតាំងឆ្ងាយយ៉ាងណាក៏ដោយ ។ ការប្រែប្រួល ទាំង នេះមានន័យ ថាទំហំនៃការគ្រប់គ្រងត្រូវបានពង្រីកធំឡើងដែល
អនុញ្ញាតអោយអ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់ កណ្តាលអាចចាត់ចែង និងត្រួត ពិនិត្យ បុគ្គលិកកាន់តែច្រើននៅកន្លែងឆ្ងាយទូទាំងពិភពលោក ។ ហើយក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបាន លប់បំបាត់ចោលនូវ អ្នក គ្រប់គ្រងថ្នាក់កណ្តាលដែលជាលទ្ធផលនៃ ការ ប្រែប្រួល ។
០២ការបំបែកការងារពីទីតាំង បច្ចេកវិទ្យានៃការទំនាក់ទំនងបានកាត់បន្ថយចំងាយសំរាប់ប្រភេទការងារជាច្រើនក្នុងស្ថានភាពជាច្រើន។ អ្នកលក់អាច ចំណាយពេលវេលាកាន់តែច្រើនជាមួយអិថិ
ជនរបស់ខ្លួនក៏បាន ។ ហើយនិយោជកជាច្រើនអាចធ្វើការយ៉ាងឆ្ងាយពីផ្ទះ ។
០៣ ការទទួលស្គាល់ចរន្តការងារ
ប្រពន័្ធព័ត៌មានបានកំពុងជំនួសជាលំដាប់នូវជំហានការងារ ធ្វើដោយនៃអោយទៅជាចរន្តការងារ និងដំណើរការងារ ដើរដោយ ស្វ័យប្រវត្តិ ។ ប្រព័ន្ធការងារបែបអេឡិចត្រូនិចបានជួយកាត់បន្ថយថ្លៃ ដើមនៃប្រតិបត្តិការក្នុង ក្រុមហ៊ុនជា ច្រើនដោយលប់បំបាត់ក្រដាស និងទំលាប់ដែលធ្វើដោយដៃ ។ ការគ្រប់គ្រងចរន្ត ការងារដែលមាន លក្ខណះជឿន លឿនបានជំរុញអោយមានប្រតិបត្តិការជាច្រើនមិនត្រឹមតែកាន់បន្ថយថ្លៃដើមប៉ុណ្ណោះទេ តែថែមទាំងជួយអភិវឌ្ឍន៏ សេវា អតិថិជនស្របគ្នាទៀតផង។
០៤ ការបង្កើតសមត្ថភាពបត់បែនក្នុងអង្គភាព
ក្រុមហ៊ុនអាចប្រើបច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងដើម្បីរៀបចំចាត់ចែងក្នុងមធ្យោបាយមួយដែលអាចបត់បែនបានកាន់តែលឿនដោយបង្កើនសមត្ថភាពរបស់ពួកគេទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរក្នុងទីផ្សារ និងដើម្បីឆក់យកឳកាសថ្មី ។ហើយក្រុមហ៊ុនធំៗមួយចំនួនអាចជួយសំរួលដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនបាននិងអាចផ្តលល់ សេវាកម្ម ២៤ ម៉ោង។
០៥ ការផ្លាស់ប្តូរដំណើរការគ្រប់គ្រង
បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានកំពុងតែកំណត់ឡើងវិញនូវដំណើរការគ្រប់គ្រប់ដោយផ្តល់អោយនូវសមត្ថភាពថ្មីៗដ៏មានថាមពលដើម្បីជួអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើផែនការ រៀបចំចាត់ចែង ការដឹកនាំ និងការត្រួតពិនិត្យ កាន់តែប្រសើរ ។
០៦ ការកំណត់តំបន់កាន់កាប់របស់អង្គភាព
ទ្រង់ទ្រាយសំខាន់ៗនៃការបញ្ចូលទៅជាក្រុមហ៊ុនទំនើបគឺជាសមត្ថភាពធ្វើអាជីវកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែនក្រុមហ៊ុនអោយមានប្រសិទ្ទិភាពដែលក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើទៅបាន ។ ប្រព័ន្ធព័ត៌មានអាចភ្ជាប់បណ្តាញ អាចអនុញ្ញាតអោយក្រុមហ៊ុនជាច្រើនអាចសំរបសំរួលជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតពីចំ
ងាយ ប្រតិបត្តិការដូចជាការបង់ប្រាក់ ការបញ្ជាទិញ និងត្រូវបាននផ្លាស់ប្តូរជា អេឡិចត្រូនិច ក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ
០៣ ការទទួលស្គាល់ចរន្តការងារ
ប្រពន័្ធព័ត៌មានបានកំពុងជំនួសជាលំដាប់នូវជំហានការងារ ធ្វើដោយនៃអោយទៅជាចរន្តការងារ និងដំណើរការងារ ដើរដោយ ស្វ័យប្រវត្តិ ។ ប្រព័ន្ធការងារបែបអេឡិចត្រូនិចបានជួយកាត់បន្ថយថ្លៃ ដើមនៃប្រតិបត្តិការក្នុង ក្រុមហ៊ុនជា ច្រើនដោយលប់បំបាត់ក្រដាស និងទំលាប់ដែលធ្វើដោយដៃ ។ ការគ្រប់គ្រងចរន្ត ការងារដែលមាន លក្ខណះជឿន លឿនបានជំរុញអោយមានប្រតិបត្តិការជាច្រើនមិនត្រឹមតែកាន់បន្ថយថ្លៃដើមប៉ុណ្ណោះទេ តែថែមទាំងជួយអភិវឌ្ឍន៏ សេវា អតិថិជនស្របគ្នាទៀតផង។
០៤ ការបង្កើតសមត្ថភាពបត់បែនក្នុងអង្គភាព
ក្រុមហ៊ុនអាចប្រើបច្ចេកវិទ្យាទំនាក់ទំនងដើម្បីរៀបចំចាត់ចែងក្នុងមធ្យោបាយមួយដែលអាចបត់បែនបានកាន់តែលឿនដោយបង្កើនសមត្ថភាពរបស់ពួកគេទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរក្នុងទីផ្សារ និងដើម្បីឆក់យកឳកាសថ្មី ។ហើយក្រុមហ៊ុនធំៗមួយចំនួនអាចជួយសំរួលដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនបាននិងអាចផ្តលល់ សេវាកម្ម ២៤ ម៉ោង។
០៥ ការផ្លាស់ប្តូរដំណើរការគ្រប់គ្រង
បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានកំពុងតែកំណត់ឡើងវិញនូវដំណើរការគ្រប់គ្រប់ដោយផ្តល់អោយនូវសមត្ថភាពថ្មីៗដ៏មានថាមពលដើម្បីជួអ្នកគ្រប់គ្រងធ្វើផែនការ រៀបចំចាត់ចែង ការដឹកនាំ និងការត្រួតពិនិត្យ កាន់តែប្រសើរ ។
០៦ ការកំណត់តំបន់កាន់កាប់របស់អង្គភាព
ទ្រង់ទ្រាយសំខាន់ៗនៃការបញ្ចូលទៅជាក្រុមហ៊ុនទំនើបគឺជាសមត្ថភាពធ្វើអាជីវកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែនក្រុមហ៊ុនអោយមានប្រសិទ្ទិភាពដែលក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើទៅបាន ។ ប្រព័ន្ធព័ត៌មានអាចភ្ជាប់បណ្តាញ អាចអនុញ្ញាតអោយក្រុមហ៊ុនជាច្រើនអាចសំរបសំរួលជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតពីចំ
ងាយ ប្រតិបត្តិការដូចជាការបង់ប្រាក់ ការបញ្ជាទិញ និងត្រូវបាននផ្លាស់ប្តូរជា អេឡិចត្រូនិច ក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
គោលការណ៍១០យ៉ាងនាំឲ្យចងចាំមេរៀនបានល្អ
១. ត្រូវមានទឹកចិត្តស្រឡាញ់ចំណេះដឹងៈ លុះត្រាណាតែពេញចិត្តនឹងរៀន ទើបរៀនទៅចងចាំមេរៀនបានល្អ បើមិនមានចិត្តរៀនហើយពិបាកចងចាំណាស់។
២. ជ្រើសរើសយកគោលសំខាន់នៃមេរៀនយកមករៀន រួចស្វែងយល់លំអិតលើចំនុចធំៗនីមួយៗ។ ចំនុចគោលធំៗប្រៀបដូចជាមេដែក ចំណែកឯចំនុចលំអិតប្រៀបបានដូចជាកំទេចដែក កាលណាយើងចាប់បានមេដែកហើយ នោះយើងអាចស្រូបទាញយកកំទេចដែកបានដោយងាយ។ វិធីនេះជួយមិនឲ្យខួរក្បាលនឿយហត់ខ្លាំងពេក ពោលគឺចាប់យកតែចំនុចធំៗមកពិចារណា។
៣. រៀនដើម្បីចេះ មិនមែនរៀនតែពេលប្រឡងទេ ដូច្នេះជានិច្ចកាលចូរខិតខំរៀននិងចងចាំខ្លឹមសារមេរៀន។
៤. ចេះចំណេះដឹងមូលដ្ឋានកាន់តែច្រើនកាន់តែល្អៈ ប្រសិនបើយើងស្តាប់រឿងអ្វីមួយដែលថ្មីស្រឡាងនោះយើងពិបាកចាប់បាន អត្ថន័យទាំងស្រុងណាស់ តែបើយើងធ្លាប់ដឹងឬមានបទពិសោធន៍វិញ នោះយើងនឹងចាប់បានខ្លឹមសារដោយងាយ។ និសិ្សតភាគច្រើនតែងយល់ច្រឡំថាការរៀនមុខវិជ្ជានៅឆ្នាំមូលដ្ឋាន ក្រៅពីជំនាញរបស់ខ្លួនគឺជារឿងឥតប្រយោជន៍ តាមការពិតវាជួយឲ្យពួកគេងាយចាប់បាន ងាយសិក្សាជំនាញផ្សេងទៀត។ មុខអាជីពនាពេលអនាគត តែងចាប់ផ្តើមពីការសិក្សានៅឆ្នាំទី១។
៥. រៀបចំចំណេះដឹងឲ្យមានរបៀបរៀបរយៈ ប្រសិនបើអ្នកចង់ទិញរបស់ទាំងអស់ខាងក្រោមនេះ អ្នកប្រាកដជាពិបាកចងចាំទាំងអស់ណាស់ៈ សាច់ គោ ត្រសក់ ដូង ជី ល្ហុង សាច់ក្រក ដែកគោល ជក់ សៀវភៅ ត្រីងៀត ល្ពៅ ពូថៅ ប៊ិច ការ៉ុត...។ តែបើអ្នករៀបចំជាផ្នែកៗវិញ ពិតជាពុំសូវពិបាកចាំទេៈ
បន្លែៈ ត្រសក់ ល្ពៅ ដូង ជី ល្ហុង ការ៉ុត
សាច់ៈ សាច់គោ សាច់ក្រក ត្រីងៀត
សម្ភារៈរោងជាងៈ ដែកគោល ពូថៅ ជក់
សម្ភារៈសិក្សាៈ សៀវភៅ ប៊ិច
ចំណេះដឹងក៏មានលក្ខណៈប្រហាក់ប្រហែលគ្នានេះដែរ ប្រសិនបើមិនរៀបឲ្យមានរបៀបទេ មិនអាចចងចាំបានល្អឡើយ។
៦. ទន្ទេញៈ ដើម្បីឲ្យចងចាំបានយូរ គ្មានអ្វីប្រសើរជាងការទន្ទេញទេ។ ចូររៀបចំមេរៀនឲ្យមានលំដាប់លំដោយ រួចហើយទន្ទេញឲ្យចាំ។ ពេលទន្ទេញចូរអានឲ្យលឺៗ ឬសរសេរ ឬ គូសវាស ធ្វើបែបនេះជួយឲ្យងាយចងចាំបានល្អ។
៧. សង្ខេបៈ អ្នកចិត្តវិទ្យាជឿថា ខួរក្បាលរបស់មនុស្សត្រូវការពេល ៤ វិនាទី ទៅ ១៥ វិនាទី ដើម្បីបង្រួមព័ត៌មានដែលទទួលបាន។ ព័ត៌មានដែលអ្នកទទួលបានពីមេរៀននីមួយៗ នៅមានសភាពទូលាយនៅឡើយ ដូចនេះអ្នកគួរតែរកពេលវេលាបង្រួមសង្ខេបវាឲ្យងាយស្រួលចងចាំ។ អ្នកគួរអានមេរៀនត្រួសៗឡើងវិញពេលរៀនចប់ភ្លាមៗដើម្បីឲ្យខួរ ក្បាលងាយស្រួលចងចាំទុក។ បើទន្ទេញទៀត កាន់តែប្រសើរ។
៨. បែងចែកពេលវេលាខ្លីៗសិក្សាៈ វិធីនេះមានប្រយោជន៍ជាងសិក្សារយៈពេលច្រើនម៉ោងដោយមិនសម្រាក ពីព្រោះ (១) រាងកាយនិងអារម្មណ៍បានសម្រាក (២) មានអារម្មណ៍ក្លៀវក្លាក្នុងការសិក្សា (៣) អស់បញ្ហារឿងមុខវិជ្ជាដែលមិនចូលចិត្តរៀន ព្រោះរៀនតិចៗខ្លីៗ (៤) សន្ទុះសិក្សាកើនឡើង ខួរក្បាលបើកទូលាយចំពោះរឿងអតីតកាលនិងអនាគតកាល។ ការរៀនដោយប្រើពេលខ្លីៗរួមមានដូចជាៈ រៀនពេលចេញលេងម្តងៗ រៀនពេលដើរមកថ្នាក់រៀន ឬរៀនពេលដើរទៅចំណតម៉ូតូ/ឡាន ដែលប្រើរយៈពេលត្រឹម ៥ នាទី ឬ ១០នាទី។
៩. ប្រើលំនឹកគិត ឬរូបភាពជួយដល់ការចងចាំ ដូចជាប្រើដ្រាក្រាមជាដើម ដែលធ្វើឲ្យខួរក្បាលដើរ១០០%។ អ្នកវិទ្យាសាស្ត្ររកឃើញថា ខួរក្បាលមនុស្សចែកជាពីរផ្នែក ខាងឆ្វេងសម្រាប់ទទួលព័ត៌មានជាសូរសំលេង ឯខាងស្តាំសម្រាប់ទទួលព័ត៌មានជារូបភាព(ឃើញភ្នែក)។ ប្រសិនបើអ្នកទន្ទេញមេរៀនតាមតែពាក្យនោះមានន័យថាប្រើបានតែ ចំណែកម្ខាងរបស់ខួរក្បាលតែប៉ុណ្ណោះ។ តែបើអ្នកទន្ទេញដោយប្រើពាក្យបូកផ្សំជាមួយនឹងរូបភាពឬគំនូសតាង ផ្សេងៗ នោះអ្នកនឹងបានប្រើនូវថាមពលពេញលេញរបស់ខួរក្បាល។
១០. យករូបភាពឬវត្ថុតាងណាមួយទុកជាការចំណាំផ្ទាល់ខ្លួន ឧទាហរណ៍យកមេរៀនចាស់ដែលយើងចាំបានល្អហើយ មកភ្ជាប់ជាមួយមេរៀនថ្មី ធ្វើដូច្នេះពេលណានឹកដល់មេរៀនចាស់ មេរៀនថ្មីក៏លេចផុសឡើង ងាយស្រួលចាំ មិនបាច់ប្រើកម្លាំងគិតច្រើន។
ប្រែសម្រួលរៀបរៀងដោយ គេហទំព័រសាលារៀន salarean.com
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
ទម្លាប់ល្អ៨យ៉ាង
salarean.com
ទម្លាប់ក្លាយមកពីពាក្យថាធ្លាប់។ រឿងអ្វីក៏ដោយឲ្យតែធ្លាប់ហើយពិបាកកែណាស់។ ដូច្នេះគេគួរទម្លាប់ខ្លួនឲ្យល្អជាប្រចាំ។ ទម្លាប់ល្អធ្វើឲ្យមនុស្សធ្វើការងារបានប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដោយមិនបាច់ប្រឹង ព្រោះធ្លាប់ឬថ្នឹកនឹងការងារនោះជារៀងរាល់ថ្ងៃទៅហើយ។ មនុស្សជោគជ័យច្រើនមានទម្លាប់សំខាន់ៗ ៨ យ៉ាងដូចខាងក្រោម៖
១. ផ្តោតចិត្តទៅលើគោលដៅ គិតជាប់ជានិច្ចអំពីជោគជ័យដែលខ្លួនប្រាថ្នា ធ្វើហាក់ដូចជាសេចក្តីប្រាថ្នាគ្រប់យ៉ាងបានសមតាមបំណង និងបើកចិត្តឲ្យទូលាយត្រេកអរចំពោះជោគជ័យនោះ។
២. ធ្វើកិច្ចការម្តងមួយៗឲ្យចប់សព្វគ្រប់ មិនទុកឲ្យសល់ដល់ថ្ងៃក្រោយ។
៣. សកម្មជានិច្ច ៖ រក្សាសកម្មភាពរាងកាយ និងចិត្តឲ្យស្រស់ថ្លាជានិច្ច ដោយធ្វើលំហាត់ប្រាណ ឬសម្រាកឲ្យចិត្តស្ងប់។
៤. ចេះបដិសេធ ៖ ប្រសិនបើកិច្ចការណាមួយ ឬឱកាសណាមួយដែលយើងមិនអាចចាប់យកបាន យើងត្រូវចេះបដិសេធ កុំព្យាយាមស្រវាចាប់ ឬប្រមូលកិច្ចការមកធ្វើតែម្នាក់ឯងនាំឲ្យហួសកម្លាំង។ ចូរចែករំលែកដល់អ្នកដទៃឲ្យគេជួយធ្វើខ្លះ។
៥. ចេះឲ្យតម្លៃទៅលើពេលវេលា ៖ ធ្វើការគឺធ្វើការ សម្រាកគឺសម្រាក លេងគឺលេង កុំច្របូកច្របល់។
៦. ចេះសុំឲ្យគេជួយ ៖ បើត្រូវការជំនួយចូរស្នើសុំឲ្យគេជួយ កុំគិតថាសុំឲ្យគេជួយនាំឲ្យខ្លួនឯងអន់។
៧. ចេះស្តាប់ ៖ ចូរស្តាប់គេឲ្យបានច្បាស់ ឲ្យយល់ប្រាកដថាគេចង់បានអ្វី។ ការចេះស្តាប់អ្នកដទៃ គឺជាគន្លឹះដ៏សំខាន់ដែលនាំទៅដល់ប្រសិទ្ធភាពការងារទាំងពួង។
៨. ចេះអរគុណ និងពេញចិត្តចំពោះសេចក្តីល្អដែលកើតមានចំពោះខ្លួន។
ប្រែសម្រួលរៀបរៀងដោយ គេហទំព័រសាលារៀន
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,
វិធីសាស្ត្ររៀនសម្រាប់អ្នកមមាញឹកក្នុងការងា
អ្នកដែលមានការងារធ្វើពុំសូវមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់សិក្សា ទេ។ ដូច្នេះគេគួរគប្បីប្រើប្រាស់ពេលរវេលាខ្លីៗឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព បំផុត។
១. ចូររៀបចំបញ្ជីកិច្ចការងារដាក់តាមខ្លួនជានិច្ច ដូចជាថ្ងៃនេះត្រូវធ្វើលំហាត់គណិតវិទ្យា៣លំហាត់ គណនេយ្យ១មេរៀន ទិញសម្លៀកបំពាក់២សម្រាប់ ជួបប្រជុំជាមួយភ្ញៀវម៉ោង១០ព្រឹក ។ល។
២. ចូររៀបចំសម្ភារៈសិក្សាឲ្យមានគ្រប់គ្រាន់រួចជាស្រេច ដូចជាកត់ចំនុចសំខាន់នៃខ្លឹមសារមេរៀនដាក់លើក្រដាសតូចៗដែលអាច ដាក់តាមខ្លួនបាន ឬថតសំលេងមេរៀនដាក់ក្នុងទូរស័ព្ទដៃជាដើម។
៣. ចូរដាក់ក្រដាសមេរៀននៅក្បែរជញ្ជាំង ឬកន្លែងណាមួយដែលអ្នកអាចមើលឃើញនិងអានបានពេលកំពុងសិតសក់ បោកខោអាវ ឬធ្វើកិច្ចការផ្សេងទៀត។
៤. ពេលធ្វើដំណើរទៅធ្វើការ ចូរចាក់មេរៀនក្នុងទូរស័ព្ទដៃស្តាប់។
៥. ពេលដើរពីកន្លែងចតរថយន្ត ឬម៉ូតូទៅថ្នាក់រៀនឬកន្លែងធ្វើ្ការ ចូរទន្ទេញមេរៀនតាមកំណត់ត្រា ឬស្តាប់មេរៀន។
៦. អ្នកអាចបរិភោគអាហារថ្ងៃត្រង់បណ្តើរ ស្តាប់មេរៀនបណ្តើរក៏បាន។
ការចេះប្រើពេលវេលាខ្លីៗឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពនិងគុណប្រយោជន៍ ជួយឲ្យអ្នកមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ គ្រួសារ ការងារ និងការសិក្សា ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់ដំណេក។
ប្រែសម្រួលរៀបរៀងដោយ គេហទំព័រសាលារៀន salarean.com
Tag :
ចំណេះដឹងទូទៅ,