Pages
▼
Pages - Menu
▼
Pages - Menu
▼
May 18, 2014
តើអ្វីទៅជា E-commerce?
ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ កឬ eCommerce គឺជាពាក្យ សម្រាប់ប្រភេទ ណាមួយនៃ អាជីវកម្ម ឬ ប្រតិបត្តិការ ពាណិជ្ជកម្ម មួយ ដែលទាក់ទងនឹងការ ផ្ទេរ ព័ត៌មាន នៅទូទាំង អ៊ីនធឺណិត។ វា គ្របដណ្តប់ នូវ ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃ អាជីវកម្ម មួយពី តំបន់បណ្ដាញ លក់រាយ អតិថិជន ដែលមានមូលដ្ឋាន តាមរយៈ វិបសាយ ដេញថ្លៃ ឬតន្ត្រី ដើម្បី ការផ្លាស់ប្តូរ អាជីវកម្ម ទិញលក់ ទំនិញនិងសេវាកម្ម រវាង សាជីវកម្ម ។ បច្ចុប្បន្នវា គឺជាផ្នែកមួយ នៃ កត្តាដ៏សំខាន់បំផុត នៃការ ធើរណិត ដើម្បី ផុសឡើង នោះទេ។
eCommerce អនុញ្ញាតឱ្យ អ្នកប្រើប្រាស់ អគ្គីសនី ដើម្បី ផ្លាស់ប្តូរ ទំនិញនិងសេវា ជាមួយឧបសគ្គ នៃពេលវេលា ឬ ចម្ងាយ ទេ។ ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ កន្លងមក បានពង្រីក ជាង ប្រាំ ឆ្នាំមកនេះ យ៉ាងឆាប់រហ័ស និងត្រូវបាន ព្យាករថានឹង បន្ត នៅអត្រា នេះឬ សូម្បីតែ បង្កើនល្បឿន ។ នៅក្នុងពេលអនាគត នៅជិត ព្រំដែន រវាង " ធម្មតា " និង " អេឡិចត្រូនិ " នេះ នឹង រលុប ពាណិជ្ជកម្ម កាន់តែខ្លាំងឡើង ប្រែក្លាយជា ច្រើនទៀត និងជាច្រើនទៀត ដូចជា អាជីវកម្ម ផ្លាស់ទី ផ្នែក នៃការ ប្រតិបត្ដិការ របស់ពួកគេ ទៅលើ អ៊ីនធឺណិត។
អាជីវកម្មដើម្បី ពាណិជ្ជកម្មឬ B2B ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ សំដៅលើ អាជីវកម្ម ជាជាង ចន្លោះ រវាង ការជំនួញនិង អតិថិជន។ អាជីវកម្ម B2B ជាញឹកញាប់ កិច្ចព្រមព្រៀង ជាមួយនឹង មនុស្សរាប់រយ ឬរាប់ពាន់ អាជីវកម្ម ផ្សេងទៀត ដែលជា អ្នកផ្គត់ផ្គង់ អតិថិជនឬ ទេ។ យកចេញ ប្រតិបត្តិការ អគ្គីសនី អត្ថប្រយោជន៍ ប្រកួតប្រជែង ដ៏ធំ ទាំងនេះ ជាង ប្រពៃណី ផ្ដល់ វិធីសាស្រ្ត ។ នៅពេលដែល អនុវត្តបានត្រឹមត្រូវ eCommerce ជាញឹកញាប់ លឿន តម្លៃថោក និងងាយស្រួល ជាង វិធីសាស្រ្ត ប្រពៃណីនៃ ទំនិញនិងសេវាកម្ម ដោះដូរសំភារៈគ្នា។
ប្រតិបត្តិការ ត្រូវបាន អេឡិចត្រូនិ ជុំវិញ សម្រាប់ពេលវេលា មួយចំនួន ពិតជា នៅក្នុងសំណុំបែបបទ នៃការ ផ្លាស់ប្តូ អេឡិចត្រូនិ ទិន្នន័យ ឬ EDI បាន។ EDI តម្រូវឱ្យមានការ ផ្គត់ផ្គង់ គ្នានិង អតិថិជន ដើម្បីកំណត់ ឡើង តំណ ឧទ្ទិស ទិន្នន័យ ( រវាងពួកគេ ), ដែលជាកន្លែងដែល eCommerce ផ្ដល់ វិធីសាស្ត្រ ចំណាយ មានប្រសិទ្ធិភាព មួយសម្រាប់ ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីកំណត់ ឡើង ច្រើន តំណ ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម - ពិសេស ។ ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ បាននាំឱ្យមាន ការអភិវឌ្ឍ ផងដែរ នៃ ទីផ្សារ អេឡិចត្រូនិ ដែលជាកន្លែងដែល ផ្គត់ផ្គង់ និងអតិថិជន សក្តានុពល បានមកជួបជុំគ្នា ដើម្បីធ្វើ ពាណិជ្ជកម្ម មានអត្ថប្រយោជន៍ ទៅវិញទៅមក ។
ផ្លូវទៅកាន់ ការបង្កើត ហាង មួយ ដែលទទួលបានជោគជ័យ លើបណ្តាញ អាចជាការ លំបាកមួយ ប្រសិនបើ ដឹង គោលការណ៍ eCommerce និងអ្វីដែល eCommerce ត្រូវបានសន្មត ឱ្យធ្វើ សម្រាប់អាជីវកម្ម លើបណ្តាញ របស់អ្នក។ ការស្រាវជ្រាវ និងយល់ គោលការណ៍ណែនាំ ដែលតម្រូវ អនុវត្ត ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ផែនការ អ៊ីមែល អាជីវកម្ម គឺ ជាផ្នែកមួយ ដ៏សំខាន់ដើម្បី ក្លាយជា ទទួលបានជោគជ័យ ជាមួយនឹង ការកសាង ហាង លើបណ្តាញ ។
តើអ្នក ត្រូវការ អ្វីដែល មិន មាន ហាង លើបណ្តាញ ហើយអ្វីដែលពិតជា រទេះ ផ្សារទំនើប មួយ?
ផ្នែកទន់ រទេះ ដើរទិញឥវ៉ាន់ គឺជាប្រព័ន្ធ ប្រតិបត្តិការ ដែលត្រូវបានប្រើ ដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យ អតិថិជន ដើម្បី ទិញ ទំនិញនិង ឬសេវាកម្ម អតិថិជន បទ និងការ ចង រួមគ្នា គ្រប់ទិដ្ឋភាពទាំងអស់នៃ eCommerce ចូលទៅក្នុង មួយ ទាំងមូល ស្អិតរមួត ។
ខណៈពេលដែល មានមនុស្សជាច្រើន ប្រភេទ ដែលអ្នកអាចប្រើ កម្មវិធីដែល នោះ អាចប្ដូរតាមបំណង , ដំណោះស្រាយ turnkey ត្រូវ បានបញ្ជាក់ថា ការចំណាយ មួយដែល មានប្រសិទ្ធិភាព វិធីសាស្រ្ត ក្នុងការកសាង និងកែសម្រួល ថែរក្សា ហាង មួយ នៅលើបណ្ដាញ។ តើ រទេះ ដើរទិញឥវ៉ាន់ លើបណ្តាញ មានភាពខុសគ្នា ដោយរបៀបណា ពី អ្នកទាំងនោះ បានរកឃើញ នៅក្នុងហាង លក់គ្រឿងទេស មួយ? រូបភាព គឺជាផ្នែកមួយ នៃការ រទេះ ផ្សារទំនើប មួយ ដែលមើលមិនឃើញ ។ អ្នកបញ្ចូល ជា ហាង បណ្តាញ សូមមើល ផលិតផល ដែលបំពេញបានតាម តម្រូវការ របស់អ្នក ហើយអ្នក ដាក់ វាទៅក្នុង កញ្ចប់ ទំនើប និម្មិត របស់អ្នក។ នៅពេលដែល អ្នកមាន តាមរយៈ ការរកមើល អ្នក ចុច checkout ហើយបំពេញ ប្រតិបត្តិការនេះ តាមរយៈការផ្តល់ ព័ត៌មាន ការបង់ប្រាក់។
ដើម្បីចាប់ផ្តើម អាជីវកម្ម លើបណ្តាញ មួយ វា ជាការល្អបំផុត ក្នុងការស្វែងរក ផលិតផល ពិសេស នោះ អតិថិជន មានការលំបាក ក្នុងការស្វែងរក នៅក្នុង ផ្សារទំនើប ឬ ហាងលក់ នាយកដ្ឋាន ។ ក៏ យក ចូលទៅក្នុង ការដឹកជញ្ជូន ពិចារណា។ Pets.com បានរកឃើញ វិធី រឹង : ម្ហូបអាហារ សត្វឆ្កែ គឺមាន តម្លៃថ្លៃ ដឹកជញ្ជូន ក្រុមហ៊ុន FedEx ! បន្ទាប់មកអ្នក ត្រូវការ អនុញ្ញាត គេហទំព័ររបស់ eCommerce មួយ។ នេះ អាច ជា វែបសាយត៍ ថ្មីមួយ ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ កឬ eCommerce គឺជាពាក្យ សម្រាប់ប្រភេទ ណាមួយនៃ អាជីវកម្ម ឬ ប្រតិបត្តិការ ពាណិជ្ជកម្ម មួយ ដែលទាក់ទងនឹងការ ផ្ទេរ ព័ត៌មាន នៅទូទាំង អ៊ីនធឺណិត។ វា គ្របដណ្តប់ នូវ ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃ អាជីវកម្ម មួយពី តំបន់បណ្ដាញ លក់រាយ អតិថិជន ដែលមានមូលដ្ឋាន តាមរយៈ វិបសាយ ដេញថ្លៃ ឬតន្ត្រី ដើម្បី ការផ្លាស់ប្តូរ អាជីវកម្ម ទិញលក់ ទំនិញនិងសេវាកម្ម រវាង សាជីវកម្ម ។ បច្ចុប្បន្នវា គឺជាផ្នែកមួយ នៃ កត្តាដ៏សំខាន់បំផុត នៃការ ធើរណិត ដើម្បី ផុសឡើង នោះទេ។
eCommerce អនុញ្ញាតឱ្យ អ្នកប្រើប្រាស់ អគ្គីសនី ដើម្បី ផ្លាស់ប្តូរ ទំនិញនិងសេវា ជាមួយឧបសគ្គ នៃពេលវេលា ឬ ចម្ងាយ ទេ។ ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ កន្លងមក បានពង្រីក ជាង ប្រាំ ឆ្នាំមកនេះ យ៉ាងឆាប់រហ័ស និងត្រូវបាន ព្យាករថានឹង បន្ត នៅអត្រា នេះឬ សូម្បីតែ បង្កើនល្បឿន ។ នៅក្នុងពេលអនាគត នៅជិត ព្រំដែន រវាង " ធម្មតា " និង " អេឡិចត្រូនិ " នេះ នឹង រលុប ពាណិជ្ជកម្ម កាន់តែខ្លាំងឡើង ប្រែក្លាយជា ច្រើនទៀត និងជាច្រើនទៀត ដូចជា អាជីវកម្ម ផ្លាស់ទី ផ្នែក នៃការ ប្រតិបត្ដិការ របស់ពួកគេ ទៅលើ អ៊ីនធឺណិត។
អាជីវកម្មដើម្បី ពាណិជ្ជកម្មឬ B2B ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ សំដៅលើ អាជីវកម្ម ជាជាង ចន្លោះ រវាង ការជំនួញនិង អតិថិជន។ អាជីវកម្ម B2B ជាញឹកញាប់ កិច្ចព្រមព្រៀង ជាមួយនឹង មនុស្សរាប់រយ ឬរាប់ពាន់ អាជីវកម្ម ផ្សេងទៀត ដែលជា អ្នកផ្គត់ផ្គង់ អតិថិជនឬ ទេ។ យកចេញ ប្រតិបត្តិការ អគ្គីសនី អត្ថប្រយោជន៍ ប្រកួតប្រជែង ដ៏ធំ ទាំងនេះ ជាង ប្រពៃណី ផ្ដល់ វិធីសាស្រ្ត ។ នៅពេលដែល អនុវត្តបានត្រឹមត្រូវ eCommerce ជាញឹកញាប់ លឿន តម្លៃថោក និងងាយស្រួល ជាង វិធីសាស្រ្ត ប្រពៃណីនៃ ទំនិញនិងសេវាកម្ម ដោះដូរសំភារៈគ្នា។
ប្រតិបត្តិការ ត្រូវបាន អេឡិចត្រូនិ ជុំវិញ សម្រាប់ពេលវេលា មួយចំនួន ពិតជា នៅក្នុងសំណុំបែបបទ នៃការ ផ្លាស់ប្តូ អេឡិចត្រូនិ ទិន្នន័យ ឬ EDI បាន។ EDI តម្រូវឱ្យមានការ ផ្គត់ផ្គង់ គ្នានិង អតិថិជន ដើម្បីកំណត់ ឡើង តំណ ឧទ្ទិស ទិន្នន័យ ( រវាងពួកគេ ), ដែលជាកន្លែងដែល eCommerce ផ្ដល់ វិធីសាស្ត្រ ចំណាយ មានប្រសិទ្ធិភាព មួយសម្រាប់ ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីកំណត់ ឡើង ច្រើន តំណ ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម - ពិសេស ។ ពាណិជ្ជកម្ម អេឡិចត្រូនិ បាននាំឱ្យមាន ការអភិវឌ្ឍ ផងដែរ នៃ ទីផ្សារ អេឡិចត្រូនិ ដែលជាកន្លែងដែល ផ្គត់ផ្គង់ និងអតិថិជន សក្តានុពល បានមកជួបជុំគ្នា ដើម្បីធ្វើ ពាណិជ្ជកម្ម មានអត្ថប្រយោជន៍ ទៅវិញទៅមក ។
ផ្លូវទៅកាន់ ការបង្កើត ហាង មួយ ដែលទទួលបានជោគជ័យ លើបណ្តាញ អាចជាការ លំបាកមួយ ប្រសិនបើ ដឹង គោលការណ៍ eCommerce និងអ្វីដែល eCommerce ត្រូវបានសន្មត ឱ្យធ្វើ សម្រាប់អាជីវកម្ម លើបណ្តាញ របស់អ្នក។ ការស្រាវជ្រាវ និងយល់ គោលការណ៍ណែនាំ ដែលតម្រូវ អនុវត្ត ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ផែនការ អ៊ីមែល អាជីវកម្ម គឺ ជាផ្នែកមួយ ដ៏សំខាន់ដើម្បី ក្លាយជា ទទួលបានជោគជ័យ ជាមួយនឹង ការកសាង ហាង លើបណ្តាញ ។
តើអ្នក ត្រូវការ អ្វីដែល មិន មាន ហាង លើបណ្តាញ ហើយអ្វីដែលពិតជា រទេះ ផ្សារទំនើប មួយ?
ផ្នែកទន់ រទេះ ដើរទិញឥវ៉ាន់ គឺជាប្រព័ន្ធ ប្រតិបត្តិការ ដែលត្រូវបានប្រើ ដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យ អតិថិជន ដើម្បី ទិញ ទំនិញនិង ឬសេវាកម្ម អតិថិជន បទ និងការ ចង រួមគ្នា គ្រប់ទិដ្ឋភាពទាំងអស់នៃ eCommerce ចូលទៅក្នុង មួយ ទាំងមូល ស្អិតរមួត ។
ខណៈពេលដែល មានមនុស្សជាច្រើន ប្រភេទ ដែលអ្នកអាចប្រើ កម្មវិធីដែល នោះ អាចប្ដូរតាមបំណង , ដំណោះស្រាយ turnkey ត្រូវ បានបញ្ជាក់ថា ការចំណាយ មួយដែល មានប្រសិទ្ធិភាព វិធីសាស្រ្ត ក្នុងការកសាង និងកែសម្រួល ថែរក្សា ហាង មួយ នៅលើបណ្ដាញ។ តើ រទេះ ដើរទិញឥវ៉ាន់ លើបណ្តាញ មានភាពខុសគ្នា ដោយរបៀបណា ពី អ្នកទាំងនោះ បានរកឃើញ នៅក្នុងហាង លក់គ្រឿងទេស មួយ? រូបភាព គឺជាផ្នែកមួយ នៃការ រទេះ ផ្សារទំនើប មួយ ដែលមើលមិនឃើញ ។ អ្នកបញ្ចូល ជា ហាង បណ្តាញ សូមមើល ផលិតផល ដែលបំពេញបានតាម តម្រូវការ របស់អ្នក ហើយអ្នក ដាក់ វាទៅក្នុង កញ្ចប់ ទំនើប និម្មិត របស់អ្នក។ នៅពេលដែល អ្នកមាន តាមរយៈ ការរកមើល អ្នក ចុច checkout ហើយបំពេញ ប្រតិបត្តិការនេះ តាមរយៈការផ្តល់ ព័ត៌មាន ការបង់ប្រាក់។
ដើម្បីចាប់ផ្តើម អាជីវកម្ម លើបណ្តាញ មួយ វា ជាការល្អបំផុត ក្នុងការស្វែងរក ផលិតផល ពិសេស នោះ អតិថិជន មានការលំបាក ក្នុងការស្វែងរក នៅក្នុង ផ្សារទំនើប ឬ ហាងលក់ នាយកដ្ឋាន ។ ក៏ យក ចូលទៅក្នុង ការដឹកជញ្ជូន ពិចារណា។ Pets.com បានរកឃើញ វិធី រឹង : ម្ហូបអាហារ សត្វឆ្កែ គឺមាន តម្លៃថ្លៃ ដឹកជញ្ជូន ក្រុមហ៊ុន FedEx ! បន្ទាប់មកអ្នក ត្រូវការ អនុញ្ញាត គេហទំព័ររបស់ eCommerce មួយ។
No comments:
Post a Comment